See roos

on oma õitsemisega jõudnud minu meelest kõige ilusamasse aega. Mulle väga meeldib just see hetk enne pudisemist, kui on veel väikeseid ja värskeid õienuppe aga ka neid, mis on oma õielehed juba langetanud ja neid, kes on oma ilusaimas eas ja neid kes on vanadusest juba pisut luitunud.

DSC_6328 DSC_6329 DSC_6332

Ja mu valged iirised osutusid tegelikkuses ka valgeteks ja lillad lilladeks ja isegi helesinine on päriselt ka helesinine.

DSC_6335 DSC_6336 DSC_6338Kui te teaks, kuidas ma vaat et kõhuli mööda aeda roomama pean, et ükski naabermaja peale ei jääks siis te ilmselt naeraksite minu üle. Paras narrus muidugi aga üritan jätta muljet, et mul on korras aed ja et ta on suuuur. Täna leidsin peenrast pundi lillakaid lilli ja ma tõesti ei mäleta, et mina oleksin need sinna pannud ehk jälle ma ei kirjutanud üles, mida ma sügisel mulda toppisin. Aga tore, et toppisin.

DSC_6345 DSC_6346 DSC_6347 DSC_6352Noh ja siis veel ikka roose ja mõni tähelepanelik silm ehk märkab, et meie kevadine metsmaasikarööv on end ära tasumas.

DSC_6355 DSC_6358 DSC_6359 DSC_6360 DSC_6361 DSC_6362

Lisa kommentaar

