Koogutava kaelaga lamp

 

DSC_6394

Oh ja jube tore on ikka kui hommikul leiad postkastist kaardi. Maailma ilusaimast linnast saadetud ka veel!

Ema teab mu nõrkust vanade ja pisut naiivsete maalide vastu ja krahmas mulle sodipoest kaks tükki juurde. Kuniks poisid poetiirul on katsetasin üht oma hullumeelset soovi – maali köögiseinal. Ja peitsin peale pildistamist teise ruttu uuesti ära. Ilmselt on see üks sedasorti hullus, mida saangi endale ainult siis lubada, kui üksi kodus olen. Või noh, mine tea.

Vana retroliku kunstsiidi ostsin ka mõni aeg tagasi. Mul on jälle kangesti sedasorti tunne, et mu linnavanaemal oli sellisest kangast kleit, vähemalt sarnasest küll. Mina tahaks enda omast seelikut aga oi kuidas ma ise kardan neid siidkangaid. Need on masina all nagu lutsud ja lipsavad minema ühtepuhku.

DSC_6396 DSC_6397 DSC_6398 DSC_6399 DSC_6403 DSC_6404 DSC_6405

Unistus on uskuja meeltes ja tegija kätes. Sulle ei anta unistust ilma väeta seda ellu viia.

Lisa kommentaar

