Värviraamatud

Tühjendasime viimati maal olles rehealust ja sealt tulid muu kola seest välja ka kunagi aastaid tagasi suvilast toodud kastid täis minu lapsepõlve ajast pärit mänguasju. Oi kus kamp rõõmustas nende üle. Tuleb tunnistada, et ma ise ka. Selline nostalgia tuli peale, et kuidas ma mängisin selle ja sellega. Ja siis oli muu sodi hulgas veel mu värviraamatuid. Hiired olid neid küll pisut söönud aga tõin nad ikkagi linna kaasa, lihtsalt nii ilusad pildid. Miks praegu selliseid ei tehta? Või tehakse ja ma pole peale sattunud.

ps. fotod seekord eriti suure formaadiga, et kui sul on kodus mõni väike sõber, kellele meeldib värvida siis muudkui näppa.

DSC_6311 DSC_6312 DSC_6313 DSC_6314 DSC_6315 DSC_6316 DSC_6317 DSC_6318 DSC_6319 DSC_6320 DSC_6321

2 kommentaari on “Värviraamatud”

  1. Heli ütles:

    Vau, nii hea idee, aitähh! Ja kui tuttavad on osa pilte:)

    • Kristi ütles:

      Praegusel ajal vist naljalt enam ei saa rääkida nii, et – oi, mul oli ka sellise mustriga kleit, ja oi, mina ka värvisin selliseid pilte! Või, et näiteks kõigi multifilmide tekstid on eakaaslastel peas 🙂 (Kõlab nii sedamoodi, et küll vanasti ikka oli see rohi rohelisem).


Lisa kommentaar

