Nubi tuba ja natuke taldrikuid

Olin mõned päevad omapead ja tassisin kappe ja tõstsin asju ringi. Lõpuks ometi on Nubi tuba valmis ja seal on parasjagu palju ruumi mängimiseks. Ise oli ta koju tulles üllatunud ja rõõmus. Pea kõik asjad tema toas on pärit teise ringi poodidest või minu enda lapsepõlvest.

by kristi everstby kristi everstby kristi everstby kristi everstby kristi everstby kristi everstby kristi everstby kristi everstby kristi everst

Mu nõudekappi on suve jooksul juurde kolinud mõned vanad taldrikud. Sarnastelt olen ma ise lapsena söönud. Ei ole mingi õrn portselan aga mulle väga meeldib.

by kristi everst by kristi everst by kristi everst by kristi everst by kristi everst by kristi everst

2 kommentaari on “Nubi tuba ja natuke taldrikuid”

  1. Kai-Epp ütles:

    Nubi tuba on niiii lahe!! Endalgi võiks selline olla! 🙂


Lisa kommentaar

