Lindudega taldrikud

Mu armastus vanade nõude vastu sai alguse juba väga palju aastaid tagasi. Meil oli kodus kapis üks Langebrauni väikeste siniste lilledega serviis ja sinisest klaasist kauss. Mulle meeldis üksi kodus olles selle kapi uksi avada ja neid nõusid lihtsalt salaja vaadata. Hiljem kui ma suureks sain kinkis vanaema nii serviisi kui väikese sinise lainelise äärega klaaskausi mulle. Armastus nende kulunud ja vahel mõradegagi nõude vastu kolis ühest kapist teise ja on aastatega ainult kasvanud. Eriti meeldivad mulle just vanad taldrikud – need millel on sinist kirja ja linnud, loomad või taimed ja marjad.

Seetõttu mõistate ilmselt mu rõõmu kui sattusin oksjonil kuuele lindudega Gustavsbergi taldrikule ja mu rõõm oli lausa pisut arulage, kui ma pakki avades leidsin et selles on kingitusena kaasas veel kaks kajakatega taldrikut. Viimased on lihtsalt ääretult ilusad eksemplarid.

juurtest juurikateni

juurtest juurikateni

juurtest juurikateni

2 kommentaari on “Lindudega taldrikud”

  1. mutukamoos ütles:

    Ma pean nõustuma – üliarmsad taldrikud need kajakatega! Olen kohe veidi kade…


Lisa kommentaar

