Puhkus pildis 1

juurtest juurikateni

Puhkuse hulka kuulub alati ka mu lemmikpoe külastus ja pole veel juhtunud, et ma oleksin pidanud sealt lahkuma tühjade kätega. Sel korral ma pidasin lausa hinge kinni, et keegi ometi enne mind ei märkaks, milline varandus nõuderiiulil seisab. Arabia Ruska on üks mu lemmiksarju – tõeliselt mõnus suvel õues kasutada – ilus ja lihtne ja toekas, tuul ei vii laualt ja ei pudene näppude vahelt. Need taldrikud on sellised parajad salati- või koogisöömise taldrikud. Varasemast ajast on meil suured praetaldrikud juba olemas, seega väärt leid. Lisaks haarasin veel kaasa pruuni küünlajala ja tahulise kausi ning sarvilistega Gefle supitaldrikud. Mind võluda on lihtne – pane aga lind või kits või mõni muu loom taldrikule ja mulle kohe meeldib.

Kangakuhjast tirisin ka välja ühe valge sinise mustriga laudlina, punase-valgetriibulise kangajupi, milliseid ma iialgi poodi jätta ei suuda – need on lihtsalt minu meelest kõige mõnusamad suvisteks padjapüürideks ja ühe hiiglama suure sinise-valgekirju padjapüüri, mida on tore kasutada nt pesukotina.

juurtest juurikateni

juurtest juurikateni

juurtest juurikateni

juurtest juurikateni

juurtest juurikateni

Rukkililled Ruhnu kinnastel ja vaasis.

juurtest juurikateni

juurtest juurikateni

Ja kuna Bobi on pruunides toonides siis sai tema ka pildile.

Lisa kommentaar

