Minu moodi

Teen vahepeal natuke reklaami ka – ma olen omale juba ammusest ajast igatsenud üht suurt ja mõnusat nahast kotti ja puutallaga kingi. Nüüd lõpuks on mul mõlemad olemas – kingad leidsin Viljandi folgi ajal laadalt ja on “Kota” toodang ning on täpselt nii mõnusad ja mugavad nagu ma lootsingi. Koti tegi Krista Käsper – vt kindlasti tema lehte “Harutus” FB-s. Krista tegi koti mu kirjelduse järgi – võimalikult kulunud nahast, tumesinise voodri ja metallist lukkudega. Ma ei oleks ise paremat osanud mõttes soovida ka – see on lihtsalt nii “minu”.

Salli, ehtsast nahast mantli, tutt-uued conversed ja lillelised püksid kraapisin kokku teise ringi poodidest. Tuttmütsi kudusin eelmisel talvel ise ja hallist lõngast kampsun on veel varrastel. Nüüd võib sügis tulla küll.

Poiss on oma.

2 kommentaari on “Minu moodi”

  1. Krista ütles:

    Nii armas oli lugeda, et olen osanud soove täita… 🙂


Lisa kommentaar

