Klõpsud

Tegin vahepeal otsuseid. Rebisin end vanast lahti ja sukeldusin uude. Kahtlesin ka, nagu ikka sellistel puhkudel. Mulle meeldivad muidu ekspromt plaanid ja ideed ja ma isegi usun, et ootamatud otsused on kordades põnevamad kui pikalt kaalutletud. Suuremates asjades olen ma samas justkui ihne – tahan kõik omase ja vana omale hoida ja igatsen häid aegu ja inimesi veel aastaid hiljemgi. Ja ega ju otsuseid tehes kunagi ei tea, kas nad ka õiged on.

Aga täna ostsin poest ekleerikooke ja mureleid ja tegin kohvi ja lobisesin söögilauas omadega ja sain siis äkitselt aru, et ma olen midagi tagasi saanud, mida mul juba ammu enam ei olnud. Tahtmise osta õhtul poest ekleerikooke ja juua kohvi paremast tassist.

DSC_7806DSC_7812DSC_7830DSC_7816

Lisa kommentaar

