Tarbeklaas Oktoober

Ma olen juba kes teab mis ajast igatsenud omale Tarbeklaasi suurt vaasi Oktoober. Ja alati viimasel hetkel kui mõni neist iludustest mõnel netioksjonil vastu vaatab ta mingil põhjusel ostmata jäänud. See oranzi tooni iludus võttis mind aga hetkega põlvist nõrgaks.

DSC_8259

DSC_8264

2 kommentaari on “Tarbeklaas Oktoober”

  1. mina ütles:

    Väga ilus vaas! Sinu “asjahulluse” postitused meeldivad mulle väga, sest endal ka see kiiks küljes 🙂 See Helga Kõrge vaas on mul on ka olemas, kahjuks ainult mitte nii lummavat värvi. Jõudu toreda blogi pidamisel!

    • Kristi ütles:

      Aitäh! See on tõesti üks hull kiiks, mille rõõmu mõistavad vist kõige paremini just need, kel endal samasugune küljes 🙂


Lisa kommentaar

