Riia jalal kauss

Ma olen varem juba korra (vähemalt) kirjutanud, et kui nõudel on loomad, linnud, käbid või marjad siis mul tekib nende vastu kohe suur poolehoid. Tegelikult see muidugi nii lihtne ka ei ole, sest peavad olema teatavat tüüpi loomad, linnud, käbid ja lilled. Nõud peavad olema vanad ja neis peab olema see miski. Mõnikord väga-väga harva juhtub, et see miski on olemas ka uutes nõudes aga enamasti nii ikka ei ole.

Ja omad lemmikud on nende lemmikutegi seas. Näiteks meeldivad mulle väga vanad Riia tehase nõud. Isegi need popid 60-ndate omad. Aga pildil olev sõstrakobaratega jalal kauss kuulub vist küll mu lemmikserviisi. Seda liigub üsna harva ja mingil kummalisel põhjusel (mille üle mul on muidugi suur rõõm) ei ole ta eriti hinnatud. Nii ma olengi üsna lihtsa vaevaga saanud ühe suure vaagna, kahe kastmekausi ja nüüd siis selle suuremat sorti jalal kausi omanikuks. See on nii mõnusa suurusega, sobib õuntele ja lihakastmele ja värsketele kartulinunnudele. Põhimõtteliselt kõigeks ja näeb lisaks nii armas välja.

DSC_8465

Lisa kommentaar

